If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Давам ти 1 лв да си оттеглиш залога...
Иначе и аз пускам спирачката, ако видя, че влизам в дупка.
Един колега спомена, че предните накладки не били стока, но преди да ги взема четох доста и отвсякъде ги хвалеха (пък и струваха 98 левчета). Иначе и с миналите наклади ми се е случвало това, но много много по-рядко и съвсем за кратко.
Ще е добре, ако някой горд притежател на такава алфа от София се съгласи да се видим някъде, да сравним поведението на спирачките.
Колега защо не си провериш предните спирачни маркучи да не са частично разложени отвътре.Пробвай да откачиш маркуча от апарата но да е завит горе в тръбичката,от маркуча направо трябва да тече течността.Ако само капе през няколко секунди или изобщо не излиза на самотек е за смяна.Също виж добре ли се връщат на ръка предните спирачни цилиндърчета и дали накладките не заяждат в супорта.Казвам ти това защото и аз имах разни аномалии с моите и се оказа един полузапушен преден маркуч.
Да използвам темата, нещо не ми харесва как спира колата , натискам педала уш няма ход повече , а не спира( смисъл спира но бавно сравнение с преди) , на място като запаля колата и почна да помпя спирачките се чува как изпускат въздух така ли трябва да е ? Иначе и колкото да напомпя педала потъва нормално всески път... Сменях накладки и дискове на всички колела преди има няма 10-12 хил. км.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Не трябва да се чува едно съскане ( изпускане на въздух като ги помпя на място при запален мотор?), къде по точно да гледам , че хич не ми харесва как спира колата и си е голяма приключение да се кара...
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Не трябва да се чува едно съскане ( изпускане на въздух като ги помпя на място при запален мотор?), къде по точно да гледам , че хич не ми харесва как спира колата и си е голяма приключение да се кара...
От написаното по-горе и в този пост,мисля че клапанчето на сервото ти е дало фира.
Само едно се чудя колега това, нормлано ли е главно го усещам като е на място колата защото няма никакъв шум , запалена е колата , и като натисна спирачките се чува едно съскане или как изпуска въздух? Иначе като дадох кръгче на познат вика ковът много добре , обаче аз си я карам всеки ден и нещо каточе ли не спира така както преди , та затова се чудя дали това изпускане на въздух е проблем или така си правят?
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:52 ----------
Само едно се чудя колега това, нормлано ли е главно го усещам като е на място колата защото няма никакъв шум , запалена е колата , и като натисна спирачките се чува едно съскане или как изпуска въздух? Иначе като дадох кръгче на познат вика ковът много добре , обаче аз си я карам всеки ден и нещо каточе ли не спира така както преди , та затова се чудя дали това изпускане на въздух е проблем или така си правят?
---------- Post added at 14:55 ---------- Previous post was at 14:52 ----------
Можеш ли да ме насочиш къде точно да гледам , и за какво?
Виж. Като е изгасена колата напомпай докато педала се втвърди. Запали я после и със запалването трябва педала да умекне веднага. Натискаш спирачката и палиш. Още с врътването трябва да умекне. Помпай докато мотора работи. Педала трябва да е мек. Изгаси колата и напомпай спирачката пак. Трябва да можеш да напомпаш поне 3, 4 пъти докато педала втвърди. Ако всичко се случи по този начин значи няма проблем.
Comment